fredag 25 februari 2011

Renoveringen fortsätter

Hugos hosta fortsätter på nätterna, möjligen hjälper mollipekt lite! Inatt hade jag farmor här som tog Hugo när han var ledsen så jag fick sova! Underbart skönt och lyxigt! Jag har fått ont i halsen och känner mig med lite risig. Känns som förkylningarna bara avlöser varandra, hinner inte bli frisk förräns man är risig igen... trist! Har verkligen inte tid att vara dålig nu utan det är bara att nonchalera symtomen!
Har varit en något deppig dag i huset, vi har haft flyt med det mesta hitintills, idag stötte vi dock på patrull... Färgen vi beställt var helt fel och två skåp till köket var fel mått, men det är ju ingen katastrof utan det löser sig som allt annat brukar göra! Det har hänt en del idag. Golvet i vårt sovrum är lagt, ekparkett blev det. Jag har målat färdigt köket och några skåp är byggda. Även denna helg är mina fantastiska svärföräldrar här och hjälper oss! Imorgon blir det en heldag i huset.
Nu ska det bli skönt att få lägga sig och sova några timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar