lördag 12 februari 2011

Ögon i kors!

Så trött så trött så trött. Härlig känsla att vara helt slut i kroppen! Vi har både svärföräldrarna och min pappa på besök i helgen och vi har fått massor gjort idag! Bilder kommer, men ikväll är jag bara för trött för att plocka fram sladden och lägga upp dom här! Idag har vi bla flyttat en dörr uppe i Hugos rum, gipsat köket och rivit ut badrummet! Jag har lärt mig att skruva med skruvdragarn! Inte trodde jag att jag skulle vara så händig :) Härligt att se en förvandling! Imorgon ringer klockan tidigt och vi fortsätter med att riva och sätta upp gips både här och där i huset. Blir en lång dag imorgon också!
Tack snälla ni som hjälper oss i helgen, ni är små änglar!

Nu ska det bli otroligt skönt att få blunda lite! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar