måndag 14 februari 2011

Mina hjärtan!

I vår familj har vi detta året bestämt att vi inte ska fira alla hjärtans dag. Så det blir inga bilder på några fina rosor eller någon annan liten present! Vi kände att vi varken har råd eller tid, och vi kan lika gärna fira att vi har varandra och älskar varandra en annan dag tycker jag. Vi har tillbringat dagen i huset. Har verkligen fått in snittsen med att spackla! Vi är trötta efter helgens hårda arbete! Men vi har fått gjort mycket och vi är super nöjda med resultatet. Svärisarna har åkt hem till sig och vi har nu sjunkit ner i soffan med vars ett glas rött!

Jag har två små hjärtan som betyder allra mest, som jag älskar över allt annat! Ni två betyder så mycket för mig! Jag är så stolt över att få vara Hugos mamma, världens underbaraste son. Och dessutom har jag en fantastisk sambo som är min stora idol! Älskar er så mycket!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar