lördag 5 februari 2011

The Boss!

En av mina största idoler är Bruce Springsteen. Har sett honom två gånger. En gång i ett soligt Köpenhamn och en gång i ett kallt och regnigt Stockholm. Han gör riktigt bra konserter! Jag är inte så mycket för ny popmusik, är uppväxt med mycket 80 och 90-tals musik. Blev nästintill hjärntvättad med Michael Bolton under hela min uppväxt... då jag har en mamma som avgudar honom. Nu tycker jag iof att han också är riktigt bra, men tror inte jag hade tyckt det om jag inte fått lyssna på honom var, varannan dag hemma. Andra favoriter är Cher, Michael Jackson och Eva Dahlgren.
Ville väl mest bara dela med mig av tre favoritlåtar från "the Boss"

Bruce Springsteen & The E Street Band – I'm On Fire - Live

Bruce Springsteen & The E Street Band – Cover Me - Live

Bruce Springsteen & The E Street Band – My Hometown - Live

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar