tisdag 22 februari 2011

Nya tänder på G ??

Igår hade vi en underbar dag jag och Hugo! Han var glad mest hela dagen, sömnen fungerade hela dagen och han var pigg och utvilad. På kvällen tittade vi på en gammal barndomsfilm till mig som var min favoritfilm när jag var liten! Tror faktiskt jag såg den första gången när jag och mamma var i USA 1990 måste det ha varit. "The little mermaid" med Ariel, Blunder, Sebastian, Ursula, Kroken och Snoken, kung Triton och Måsart! Underbar fin kärlekshistoria! Och musiken är ju underbar!
Tror mest det var jag som tittade på filmen men Hugo slängde en blick mot tv:n då och då.

Inatt fick vi för att dagen igår var så bra. Hugo trodde det var morgon kl 03.30 och ville upp då. Nix Pix det är natt och då ska man sova. Sprang skyttetrafik mellan vårt och Hugos rum en si sådär 20 gånger...Klockan 7 gav jag upp, trött som ett vrak gick jag upp med lillkillen. Är det möjligen fler tänder som ska igenom tandköttet!? Jag får varken känna eller titta!

1 kommentar:

  1. Vad konstigt... exakt samma tid vaknade Tilde... Försökte trycka i lite välling, men icke skulle damen ha något. Utan klarvaken låg hon mellan oss, stundom pratade och stundom skrek... 05 var Johan så snäll och tog med henne upp, så jag fick sova lite (skulle ha, har haft båda hemma från i morse och till nu kl 21) tydligen somnade hon kvart i sex till tio över sen hos mig och Calle sju till kvart över... hon sover inte bort sitt liv iallafall :) Hoppas på en bättre natt i natt. Här är det nog förkylningen som stör (hoppas jag) Kram o hälsa

    SvaraRadera