måndag 24 juni 2013

Stina 3 år

När Hugo var 3 dagar och vi fortfarande låg på BB föddes Stina. När jag satt och ammade inne på vårat rum helt ovetande om att Stina hade sett dagens ljus, visst misstänkte jag eftersom Linda inte svarade i telefon, så kom Linda, Fredrik och lilla lilla nyfödda Stina in genom dörren.
Visst var det häftigt att vi som redan innan var så bra vänner fick dela rum på BB! Underbart. Den natten stöttade vi varandra. Linda fick sova och jag fick (redan då) vanka runt i korridoren med en skrikande Hugo. Detta fick jag (och Ola såklart) göra i hela 3 månader innan koliken försvann. Det där dygnet var speciellt. Jag fick visa Linda hur man bytte blöja... haha! Två nyfödda barn i vars en balja, redan då vänner. Och det hoppas jag kommer vara livet ut! För visst har ni ett speciellt band ni två som tillbringat första natten (okej, Hugos tredje men ändå :) )ihop!

Detta kort är taget nyårsafton 2010


I dag firade vi Stina som blivit 3 år. Vi var bjudna på kalas. Sju sorters kakor, sång och fiskedam. På torsdag firar vi med barnkalas här hemma för Hugo.



Grattis fina Stina! Tänk att ni blivit så stora!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar