lördag 8 juni 2013

En dag för oss själva!

Första gången vi lämnade båda barnen hemma! Det är verkligeen dags att vänja Ellen vid att bli passad längre stunder. Denna egentiden var välbehövlig. Bara jag och min underbara hälft. Jag var ju överlycklig som fick åka till Gekås, Ola var nog mindre lycklig men han var glad över att bara få umgås med mig. Ni hör ju själva, det var jag som planerat vår dag :)


Vi var inte ensamma i det stora varuhuset. Massor med folk trots prinsessbröllop. Men vi klarade oss utan nervsammanbrott. Hade tankat upp Ola med kolhydrater innan ;)
Lika dant varje gång man kommer hem, vad köpte man egentligen!? Men vi hittade lite presenter till vår kommande 3-åring, trädgårdsslang som inte passade, schampoo och balsam såklart, uv-dräkt till Hugo, några krukor och en söt liten bricka för bara 2000 kr (!) 

Sen lyxade vi till med mat på uteserveringen på lilla torg. Kycklingspett med aioli och ett glas rosé! Kom lagom hem till läggning av barn.

Följde såklart prinsessbröllopet via mobilen, så egentligen missade jag ingenting :) 
Vilken klänning!! Så fin! Och vilket bröllop! Från att ha varit en ganska torr och sur kille (iallafall på alla bilder) till en varm och känslosam stilig man. Fick verkligen en bättre bild av den där Chris. Prinsessan Madeleine var som vanligt sagolikt vacker, men inte en tår föll från hennes kind...!? Är hon så dresserad i offentligheten att hon inte ens berörs av sitt eget bröllop? 
Lilla Prinsessan Estelle, hur söt är inte hon!! Visst stal hon showen lite grann... 

Hur sugen blev man inte nu på sitt eget kommande bröllop...!? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar