tisdag 16 april 2013

Tisdag morgon.

Huvudvärken som kom smygande igår blev värre. Fick ta en Panocod igår kväll då det sprängde rejält. Tar Panocod eftersom Panodil inte hjälper och eftersom jag har problem med min mage kan jag inte ta Diklofenak vilket jag alltid tagit tidigare. Tror att jag har en variant av migrän men har aldrig sökt för det. Iallafall, somnade jag. Brukar aldrig somna från huvudvärken men jag var så jädra trött efter gårdagen. Vaknade kl 06 och då sprängde det rejält i mitt huvud. Har alltid ont i ena halvan och ögat känns som det hänger. Mår illa och mår allmänt kasst. Gick upp och tog en Panocod, satte mig på soffan. Blir alltid värre när jag ligger ner. Tog två timmar innan tabletten hjälpt. Ola var snäll och tog Hugo till dagis.
Nu känner jag mig trött och matt och så fort jag gör något ansträngande så känner jag hur värken ligger och gror. Har lagt Ellen där ute och ska försöka vila medans hon sover.
Skulle egentligen varit på rytmik, men det blir inget med det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar