måndag 22 april 2013

JAA!!!

Är SÅ glad. Vi fick plats åt Ellen på Aleskogens förskola!!!!!! Dom hade få platser i år, endast 4 barn in, och vi fick en av dom platserna. Är så himla glad och det känns så tryggt att vår lilla lilla tjej ska börja där, för det är verkligen ett underbart dagis med underbara fröknar! Och så har hon ju storebror där också även om det verkar som att dom inte ska gå i samma grupp.
Det känns dock sjukt att hon som är så liten (i mamma och pappas ögon) ska börja på dagis... är inte hon för liten!? 
I augusti börjar inskolningen och sen börjar jag jobba!! Just nu är jag trött på att gå hemma, ser fram mot att börja jobba, känner att det är dags nu. Min hjärna har gått på lågvarv länge och den behöver lite stimulans. Ser fram mot att umgås med härliga kollegor och patienter som behöver min hjälp. Ska jobba 75%, vilket känns riktigt lyxigt! 
Jag kommer att smygstarta. En helg i juni ska jag jobba och sen kommer jag att hoppa in två veckor i sommar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar