tisdag 23 april 2013

Sista måltiden...

Fastar efter midnatt, hur många gånger har man inte sagt det till sina patienter!?
Nu är det jag som ska fasta, vara fri från smycken och make-up(!!!!). Haha, det är nog det värsta :) hur ska jag klara mig utan min foundation!? Går det verkligen att visa sig helt naturell inför folk!? Kommer att känna mig SÅ obekväm! Har iallfall rakat benen, haha!! Kan man inte piffa till sig på annat sätt så...!
Jag är stickrädd. Antar att det ska sättas en pvk. Att sticka andra är inga problem, det är faktisk riktigt kul! Men att ligga där själv.. Det slipper jag hellst! Inget annat än en blå accepteras :)

Idag har Hugo varit på dagis, jag och Ola har varit på Utvecklingssamtal. Vår lille son får högsta betyg. Han sköter sig med andra ord. Han hade sagt till sin fröken i fredags, har du ny tröja!? Haha! Sen kom han hem till oss och sa att Kerstin har ny tröja! Den är fin! Sötnöten! Han är snäll, lite försiktig, duktig på att sjunga, gå på pottan, sitter still och lyssnar på saga efter lunch och leker mycket med bilar och lego. Vår goa unge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar