fredag 12 april 2013

Bus, mys och yoghurt!

Igår hade vi en heldag med Linda och Stina. Det blev en sväng till biblioteket, pippiparken och sen bjöd vi på lunch. Det blev massa bus och mys! Det är så kul att se hur dom leker, skrattar och pratar med varandra. Dom har verkligen varit bundisar sen första dygnen på BB. 


Mys och bus i soffan.


Mer bus i köket.


Idag sa Hugo, jag är en kille, Ellen är en apa... hahaha! Var får dom allt ifrån? 


Hugo äter bara danonino yoghurt och har vägrat pröva annan yoghurt sen han började äta. Jag har försökt många gånger att få honom smaka men han har vägrat. Men så hände det... jag köpte små safari-yoghurtar och sa att det var det ända vi hade och så rätt var det är frågar han mig om han får smaka en, och när den är slut vill han ha en till...! Jiihaa! Äntligen! Förbaskade envisa unge, att du aldrig ska lyssna på mig!

1 kommentar:

  1. Så söta dom är ihop! :) Och vilken fin tröja Hugo har! Cooling! Haha! Apa? Man slutar aldrig att förvånas! :)
    Kram Evve

    SvaraRadera