söndag 3 april 2011

Visst blir det fint!!

När man börjar sätta upp lister börjar man väl ändå närma sig slutet...eller blir man någonsin klar!? Nja, kanske inte. Att det kan göra så mycket på slutklämmen när listerna kommer upp! Helgen har varit kanon! Vi har fått massor av hjälp med renoveringen. Jag har mest målat lister, vet inte hur många timmar jag ägnat åt detta men bra blev det tillslut. En hel del svordommar har kastats ut ur min mun under tiden! Vi har även gipsat färdigt väggarna i hallen vid trappen, det har spacklats och slipats och snart ska färgen blaskas på. Vardagsrummet är också färdiggipsat och spacklat. Vårt badrum är äntligen färdigt, det blev så himmelskt bra!!


En hel del lister går åt till ett helt hus, och inte är det billigt!


Träpanelen hittade vi när vi rev ner tretexskivorna på väggarna, eftersom vi vill bibehålla den gamla stilen så bestämde vi oss för att behålla panelen och måla den vit, och jag måste säga att jag tycker det blev riktigt snyggt!

1 kommentar: