måndag 25 april 2011

I mitt nattduksbord....

Det bästa med att flytta är att man rensar ut gammalt skit som ligger och skräpar. Det är en befrielse att slänga saker tycker jag. Rensa nattduksbordet gör jag inte allt för ofta! När jag väl tog itu med det var det som att resa tillbaks i tiden ett år! Gravidtidningar x flera, Vänta Barn boken från MVC, en ask Gaviscon för sura uppstötningar, en ram med ett kort på min älskade, en värmedyna för onda ryggar och värkar, en avslappningscd-skiva och 5st nässpray!!! Plus en massa mer!

3 kommentarer:

  1. Men jisses!!!! Hur stort nattduksbord har du egentligen?????????????? ;o))
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Bara att lägga i en liten låda och skriva stort ÖPPNAS ÅTER VID GRAVIDITET NR 2 =)=)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Haha! Ja det var en idé! Men det lär dröjja LÄNGE innan den öppnas!

    SvaraRadera