tisdag 26 april 2011

Jösses me saker!

Usch så trött jag är på att flytta! I ordningen för min del blir det väl 25:e gången! Kan tyckas att jag borde fått in en himla bra rutin, men icke! Samma visa varje gång, ingen organisation på packningen och alltid ute i sista stund. H vill väldigt gärna hjälpa sin mamma att packa och kolla så jag tömt skåpen noga....Packningen tar alltså dubbelt så lång tid med den fina hjälpen :)
Nä, detta är sista gången som jag flyttar hoppas jag, nästa gång får bli till ålderdomshemmet.
Och så mycket skit och skräp man samlar på sig, tycker annars att jag är rätt bra på att slänga och rensa men lik förbannat fylls det på lika snabbt igen! Dags att resa sig igen och fortsätta packa ner hemmet!

1 kommentar:

  1. Ja tänk när ni ska flytta till ålderdomshemmet. Då får ju Hugo mer än gärna hjälpa till o packa både ner och upp :)

    SvaraRadera