lördag 16 april 2011

Lördag

Hemmet är desinficerat, sängkläder bytta, handdukar har tvättats och tvätten är tvättad och vikt! Det finns hopp nu om att H och O klarar sig undan denna mardröm! Jag får än så länge inte hålla på med livsmedel men jag tror det förbudet avskaffas imorgon ;) Puss och kramförbud råder fortfarande...
Jag känner mig fortfarande lite hängig och förkyld men jag är så mycket piggare nu! Har haft mamma här idag som haft lillprinsen lite och O har fått tillbringa några timmar i huset! Vi är smått stressade över husrenovering och flytt! Vi har insett att vi ska vara här ifrån om 2 veckor, då ska det vara städat och klart...Hoaa! Dags att börja packa nu kanske! Har man dessutom en son på 10 månader tar allt dubbelt så lång tid..TÅLAMOD!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar