torsdag 14 april 2011

Calicin kom även hit detta år...

Mår som en skit! Kände mig så trött igår och det kändes som jag höll på att bli förkyld, rev i näsan och i halsen. Senare på kvällen började det magonda göra sig påmint! Förstod ganska snart vad det var som var påväg.. Diarre, flertalet kräkningar,grym illamående och feber med värk i kroppen. Snacka om nära döden upplevelse. Försökte tänka på alla de som får cellgifter och mår så här allt som oftast, kanske gjorde det hela lite lättare. Nu har jag inte kräkit på ett par timmar och jag har intagit vatten, avslagen cola på tesked och en kylande piggelin har försökt svalka i min mun. Är så törstig, skulle kunna dricka en liter rätt upp och ner men tror inte magen hade blivit så glad. Det bästa hade väl varit ett Ringer (vätskedropp), det hade garanterat gjort susen! Nu får vi bara hoppas att resten av familjen håller sig friska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar