tisdag 1 mars 2011

I behov av energi!

Jag har inte varit utanför dörren idag! Det har varit en sån där dag då jag inte har lust med någonting. Massor med saker som jag skulle kunna ta tag i men åhhh, jag orkar inte! Hoppas på att ha mer energi imorgon så jag kan få något gjort! Har iaf gjort lite barnmat så nån nytta har jag gjort ändå!
Min andra hälft jobbar natten, verkligen urtråkigt när han gör det!!! Dagen innan blir ingenting till, då ska det sovas inför jobb, dagen efter trippar man på tå i lägenheten för att inte väcka honom. Blir oftast att jag håller mig utanför lägenheten så han kan sova ordentligt och har jag ingenting planerat är det så tråkigt! Usch för nattjobb!

Kanske därför jag är något förlamad idag!

Sofias änglar och den hemliga miljonären, åh så gripande program!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar