torsdag 17 mars 2011

Hej på er!

Riktigt kass dag idag, varför vet jag inte...! Kan va så ibland när orken tryter och man känner sig ensam! Det har varit mycket jobb nu för min O och hela helgen ska han tillbringa på sjukhuset. Tredje helgen i rad känns inte så roande direkt. Så trött på dessa helgjobb! Den stora nackdelen med vårt jobb! Resten av tiden går åt i huset såklart! Och det går framåt! 6 veckor kvar till inflyttning!

Idag har vi varit och simmat, lillen och jag. Det blev även en runda i stan med lite fönstershopping. Konstigt väder det har varit idag, först klarblå himmel, strålande sol och värme, sen mulet, blåsigt och snö! Usch så trött på denna snö!

Mitt hår har sett riktigt urblekt ut ett tag nu och det har skrikit efter färg. Ikväll fick jag nog på den dassiga färgen och färgade det på egen hand för första gången. Blev bra, men kanske något för mörkt. Får vänja mig ett tag! Lät kanske färgen sitta lite för länge... Ni kan kalla mig brunett ;)

Nu ska jag krypa upp i soffan och sätta igång en film, ska se "Hämnden" med Mikael Persbrant! Om inte annat har man ju honom att titta på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar