fredag 9 november 2012

Välkommen helgen!

Morgonen blev som väntat... kaos innan vi kom iväg till dagis, men fick god hjälp av mannen min så vi kom i tid trots allt. H var ledsen vid lämningen, alltid lika jobbigt. Jag och E gick hem bytte dubbelvagn till singelvagn och sen gav vi oss i väg till stan. Vissa dagar orkar jag inte vara hemma och se allt som ska göras då är det skönt att gå hemifrån. Tvätten och disken försvinner ju inte... 
Tog den vanliga rundan i stan HM, där hittade jag en topp som ska invigas på 30-års fest imorgon, ska för en gång skull piffa till mig lite! Ska bli så kul! Det är min fina vän Linda i Båstad som fyller 30 och det ska såklart firas. O får vara hemma med barnen så går jag på festen. Ellen går inte att lämna än så så fick det bli.



På Lindex hittade jag denna body och byxor till E. 



Gick förbi Piraya och köpte denna body och byxa från name-it. 
Fortsatte Kappahl, Vero Moda (köpte ett par jeans). Sen var jag tvungen att gå inom hemmakväll och ladda upp med fredagsgodis. På hemvägen gick jag inom ByttEliten en second hand butik för barn. Där finns massor med kläder till väldigt bra priser. Köpte två par strumpbyxor till E. Sen var det dags att hämta H på dagis. 
Så var det Ellens tur att bli sjuk. Känts lite hängig idag och hade lite feber ikväll. Håller tummarna att mitt immunförsvar blivit bättre nu efter graviditeten så jag för en gång skull slipper bli smittad och istället kan lägga  energi på att ta hand om mina små guldklimpar istället.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar