onsdag 14 november 2012

Denna gråa kalla onsdag...

Onsdag för mig är tv-kväll, trodde jag ja! Min tv-kväll har bytts ut mot fotboll....! Blir så trött på denna förbannade tråk fotboll och mitt i bonde...! Kunde dom inte spelat någon annan tid!?
Idag är det snorigt på björkängsgatan.n Hugo är på dagis. Tänkte tagit igen lite sömn och kurerat mig idag medan han är där men lilla fröken Fischer hade helt andra planer! Hon tänker minsann inte sova även om hon skulle behöva! Hon mår nog inte heller toppen, har gnällt i stort sett hela dagen förutom den halvtimmen jag lyckades sitta blixstill i soffan knäpptyst förutom snörvlet från min täppta näsa. Nezeril vann kampen om min näsa! Vad skulle jag gjort utan nezeril!? Hatar vara heltäppt och inte kunna andas! Har missbrukat mycket nezeril i mina dar! Har ett speciellt uttrappningsprogram. Från vuxenspray till barnspray till bebisspray! Brukar funka. Men nu kör vi på för fullt med högsta dos! Nä nu är det snart dags att gå och hämta på dagis, kan tro att lilla fröken somnar gott när vi går dit. Får vila en annan dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar