lördag 23 juni 2012

Vår midsommar!

Kände mig inte riktigt bra igår, ont i huvet och trött, skyllde på att jag sovit dåligt senaste tiden. Men efter ett par timmars sömn och en ipren så mådde jag som vanligt igen och vi kunde fira midsommar med vårt lilla "gäng" Järngänget! Blev ingen dans runt stången detta året eftersom det fullständigt öste ner då. Vi åt först sill och potatis, barnen fick givetvis köttbullar. Sen lekte våra små tills det var sovdags. När alla barn sov (tog sin lilla tid) tändes grillen och vi åt ryggbiff/fläskfile och kyckling med diverse mumsiga såser och nypotatis. Avslutade med efterrätt och mys i soffan. När klockan närmade sig midnatt började jag känna mig vissen igen, trött som bara den. Vi åkte hem och la oss nyktra (jag iaf) och städade. Fick feber på natten. Och idag mår jag inge vidare alls. Feber och frossa under morgonen. Nu har jag tagit en ipren och mår lite bättre. Blir en dag på soffan för min del. Hugo busar med mormor och moffe och Ola pysslar i huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar