fredag 8 juni 2012

Sjukstuga

Var och vägde lilla Elle igår, hon går upp bra i vikt nu! 3990g och 53 lång. När hugo var 1 månad vägde han ett kg mer!! Fast dom vägde ungefär lika mycket när dom föddes. Så det är en liten tjej vi har. Men underbart skönt att amningen fungerar så bra! 


Fredag idag, underbart. Men har fått berättat för mig X antal gånger att fotbolls EM börjar idag så får se hur rolig helgen blir...hehe, inget stort fan av fotboll! Men det är min älskade sambo och det är ju klart han ska få se sin fotboll. Fick en bra deal faktiskt. Han får se fotboll och jag får åka till Ullared på söndag!!! Inte helt fel! :) Jag köpte dealen direkt! 


Idag är H hemma från dagis, han har fått feber och är riktigt hängig. Sovit i min famn hela fm, lillasyster har som tur är varit lugn hon med så jag har kunnat ägna mig åt storebror, men hör hennes grymtanden efter mat nu. Blir en lugn hemma dag idag!



1 kommentar:

  1. Farmoroch farfar8 juni 2012 kl. 05:07

    Världens finaste små gryn. Hoppas Hugo snart är frisk igen. Kram till er alla

    SvaraRadera