onsdag 27 juni 2012

2 års kontroll!

Idag har vi varit på 2-års koll på Bvc. H växer och frodas men är en liten kille! 12.3 kg tung och 83cm lång. Ska man tro Bvc ssk teori om att dubbla en 2 årings längd för att få fram den vuxna längden så kommer vår lille son inte bli så lång.. Tur det finns även långa personer i vår familj som kan vara med och påverka för jag och Ola har inte mycket att komma med där! Det var som jag misstänkte med den blaskiga mjölken! Fick svart på vitt idag. Ellen hade inte gått upp så mycket i vikt sista veckan, vilket beror på att jag varit sjuk och inte kunnat äta till någon reda. Inte konstigt hon varit kinkig! Men det rättar nog till sig kvickt igen! Får bli en vägning om en vecka igen! Känner mig som ett vrak ikväll, ändå blir klockan mycket innan man kommer i säng... Varför!? Inte ens något kul jag gör utan bara de vanliga sysslorna. Däremot går allt i slomotion när jag är så in i bängens trött!! God natt! Nej just det, skulle ju amma, byta på nerkräkt E först... Gäsp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar