onsdag 11 april 2012

Urvriden disktrasa...

Får man lov att tycka synd om sig själv när man för bara en månad sen hade influensan, därefter två förkylningar varav ena inte riktigt släppt och nu magsjuk.....!? Hur mycket ska en kropp klara av!? Jag säger snart upp mig från denna graviditet, orkar inte mer! Pratade med min barnmorska som sa att det inte är helt ovanligt att förlossningen sätter igång efter en magsjuka... Nu!? NEJ!!! Har ju inga krafter, hur sk ajag orka genomgå ett maratonpass när jag knappt tar mig runt i huset??

Vatten, nyponsoppa, avslagen coca cola och isglass, är SÅÅ törstig men vågar inte riktihgt bälja i mig ett helt glas så det blir små smuttande istället. H och O är friska än så länge..hoppas dom förblir det. Tror jag blivit matförgiftad eller nått.

1 kommentar:

  1. Usch o fy... Hoppas du snart mår bättre. KRAM Sofia

    SvaraRadera