måndag 23 april 2012

Hugo mår bättre!

Det var en jobbig dag igår när Hugo inte mådde bra samtidigt som jag var livrädd att bli smittad. Min älskade man fick ta Hugo hela dagen. Mardrömmen är att förlossningen sätter igång under magsjuka....kan jag undvika det så gör jag det, vilket resulterade i sönderspritade händer och ett evigt städande och tvättande som satte igång några kraftiga förvärkar. Men dessa försvann lika fort igen när jag gick och la mig. Idag mår Hugo som vanligt igen och det känns som han blivit av med sin magsjuka. Nu återstår det att se hur vi klarar oss. Idag är H hemma från dagis men mormor kommer hit och hjälper till i em. Under dagen blir det projekt sprita alla handtag och tvätta sista tvätten.

En pigg kille som skulle upp redan 06 i morse.. men jag fick sovmorgon av min snälla man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar