tisdag 10 april 2012

Så var påsken överstökad

Vi har haft en bra påsk. Det har varit skönt att ha mannen hemma! Har blivit lite familjemys och mys hos goda vänner. Jag har dragit på mig en förkylning till.... (Grrrr!!!) och känt mig tröttare än vanligt i helgen. Kan man bli tröttare förresten!? Verkar vara väldigt mottaglig för alla bacillusker som H drar med hem från dagis. Det har blivit mycket godis, och sockerberoendet har inte direkt blivit bättre!!
Har gått in i v.37 och from lördag anses graviditeten vara fullgången och då tycker jag det är lika bra att "Rutan" kommer ut" behöver absolut inte ligga där och lägga på sig massa hull som sen ska ut! Magen ser ut att växa, den är sprickfärdig! Sammandragningarna är lite kraftfullare än tidigare och halsbrännan är vedervärdig, den gör mig illamående. De som träffat mig tycker magen har sjunkit...! Får se imorgon då jag ska till mvc om den lille har fixerat sig än!

Lite smått uttråkad idag. En sån där dag då det ska regna hela dagen, det är grått och mulet. Några promenader blir det inte tal om då sammandragningarna sätter stopp för det och fogarna. Så ännu en dag med att läsa bok, leka med lego, köra runt med H miljoner av bilar, städa lite och laga mat...också vila när H sover....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar