lördag 24 december 2011

God jul!

Fick sovmorgon av min älskade sambo. Nu har vi ätit lite frukost. Till lunch blir det sill och ägg så jag får känna på julbordet lite! Känns väl inte jätte upplyftande att infinna sig på jobbet kl 14 i em, men jag tänker till mitt försvar att det lika gärna kunde vara en helt vanlig regnig och mulen måndag och inte alls en mysig julafton! Ska bli skönt när klockan slår 16 imorgon och jag får ett par dagars ledigt.
Vi började dagen med att öppna en julklapp.

LEGO! En succé! Men så lurad man blir när man köper en hel låda full med lego, den var ju bara full upp till 1/4... fler julklappar blir det i em när tomten kommer. Min familj kommer hit och firar jul tillsammans med O och H. Och kl 22 kommer jag hem och kanske kanske ligger där ett litet paket till mig då...!

Önskar er alla en God Jul, hoppas ni får en mysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar