måndag 12 december 2011

Lussevaka...

För 14 år sen var det lussevaka på Madison´s som gällde, det är det inte nu...ikväll är det soffan som gäller med mysbrallor på! Underbart skönt att inte vara ute i "svängarna" längre! Men oj så roligt man har haft i sina dar på dessa diskotek! Med alkoläsk gömd i garderoben, neonnagellack på och Ebba grön/Nirvana och Green Day i högtalarna! På den tiden var jag i det smalaste laget(kanske inte just på bilden nedan) hade morotsfärgat kortklippt hår!!?? eller ja det varierade, och klädde mig precis som tonåringar på 90-talet gjorde kjol och benvärmare...! Snyggt!? Jo då det var något visst med madison disko 15, det var på den tiden Madison inte var ombyggt utan diskot var nere i källaren och man satt och myste i "grottorna"


Här är jag 14-15 år påväg med mina kompisar Karolina och Jennie till Madison`s en fredag kväll. Vi var flitiga med att gå dit! Mamma ställde alltid upp och hämtade oss! Även om det är härligt att minnas så skulle jag aldrig vilja återuppleva denna katastrofala pubertet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar