måndag 9 maj 2011

Välbehövd ensamtid!

Kände verkligen att jag behövde komma iväg lite själv, utan vagn och asande på en tung skötväska och utan en liten krabat som pockar på ens uppmärksamhet! H fick ensamtid med pappa sin och jag tog cykeln (cykelpremiär) ner till stranden, premiär med bikini på en otränad mammakropp. En tidning och ett par sköna solbrillor! Jag verkligen ÄLSKAR att sola och stranden och havet är UNDERBART!
Låg och lyssnade på havets vågor och slumrade till emellanåt.
Det var verkligen vad jag behövde! Ett par timmar senare tog jag min cykel och cyklade hem till vårt fina hus igen.
Vilken underbar dag! Ska nog unna mig ensamtid lite oftare :)

Sist jag låg på stranden var jag höggravid och JÄTTE stor! Precis ett år sen. Eftersom H föddes under sommaren så blev det aldrig att vi tog oss ner till stranden. Detta året tror jag vi kommer att tillbringa en hel del timmar där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar