fredag 6 maj 2011

Fredagkväll!

Jobbehelg för sambon min denna helg. H är så förkyld och hostig, fått lite mollipect ikväll hoppas få sova inatt! Hostar så han kräks. Idag har vi fått upp gardinstång och gardiner i sovrummet och i tv-rummet, det gör så mycket med gardiner, det blir ombonat och hemtrevligt direkt. Så har vi testat tvättmaskinen och torktumlaren idag. En del av tvätten hängdes ut på tvättvindan, åh så underbart gott tvätten luktar när den får torka ute!
Ikväll har jag oljat vår bänkskiva som ska oljas ofta nu så här i början så den blir mättad. En sån dyrgrip är det bäst att sköta om och vara rädd om! Sen har jag även städat upp efter dom där som högg ner vår mur och byggde upp en trappa vid ingången. Att dessa hantverkare inte kan städa upp efter sig ;)
Det var skönt att slänga sig i soffan och slå på ett avsnitt av Big Brother! Peter är nominerad denna vecka, min favvis, hoppas hoppas inte han åker ut!

2 kommentarer:

  1. Hej,
    är sååå nyfiken på hur ni har det i huset. Måste kmma förbi någn dag, så hör av dig när ni känner att ni vill bjuda in oss :).
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej Linn! Klart ni får komma hit och hälsa på!! Roligt! Jag hör av mig när vi kommit någorlunda iordning! Kram

    SvaraRadera