lördag 21 maj 2011

Lördag

Ola har jobbat natt och jag har sovit själv för första gången i huset... Får nog ta ett snack med hans chefer, för det här går inte. Jag HATAR verkligen dessa nätter. Trots larm ligger jag som på nålar i sängen och tror jag hör en massa konstiga ljud. I lägenheten skulle där vara en massa stim och stoj, här ska det vara knäpp tyst för det är ju bara jag och min lille H och lille C som är här. Men det känns skönt att kunna larma huset iallafall!

Vår lille kisse har gått från att ha varit innekatt till utekatt. Han vill ut hela tiden och ja vi har försökt att klippa navelsträngen...inte lätt när man vill ha stenkoll på honom, känns nog lika dant som när ens barn flyttar hemifrån. Sorgligt när han inte är här hela tiden. Men jag tror han mår bäst av att få gå ut.

Gött att Gurkan och Chrille sitter nominerade i veckans BB!

Lördagkväll, tänkte dra mig till kojs och läsa lite om njurar! Kan det söva en trött T!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar