lördag 28 maj 2011

Då var det snart dax...

Usch så vemodigt! Sista lediga helgen innan allvaret börjar igen. På onsdag är det tillbaks till jobbet som gäller. Varit ledig sen april förra året så det känns! Ångest! Hur mycket har jag glömt och hur mycket är nytt! Inom sjukvården kan det hända en hel del på ett år! Och det känns som min hjärna tagit ledigt for ever! De säger att det sitter i ryggmärgen och det lär jag väl bli varse om när jag sätter min fot på avdelningen på onsdag. På med den vita pyjamasen, namnbrickan och de rosa crocsen och så kör vi igen!
Tänk att mammaledigheten redan är över! Vart tog tiden vägen! Skulle kunna vara hemma för alltid! Nu ska pappa O vara hemma hela sommaren, det är han väl värd tycker jag!

1 kommentar:

  1. Oj, vad fort det har gått.
    Lycka till på första dagen, det kommer att gå super tror jag. :)

    Kram
    Marlene

    SvaraRadera