måndag 25 mars 2013

Påskpyntat!

Igår kom påskpyntet upp. Vi har inte så mycket pynt men lite påskris, fjädrar, påskliljor och lite kycklingar fick det bli. Hugo tycker det är jätte kul med pynt! Denna veckan får gå i påskens tecken. Vi hoppas på fint väder med många plusgrader. På skärtorsdag är det påskfest på dagis som påskkärring eller påskgubbe... Får se om vår lilla Hugo kan tänka sig att klä ut sig, är inte så säker på det. Ni som tänkt ge våra barn påskägg, vi uppskattar om det inte är en massa godis i. Han får så lite godis i taget så det godiset kommer hinna bli gammalt innan det tar slut. Vi kommer att satsa på en liten leksak eller ett klädesplagg i våra ägg. 


Idag är det måndag. Hugo är ledig från dagis. Han har blivit förkyld så vi får se om det blir något dagis imorgon. Våffeldagen idag. Har ingen att bjuda våfflor på idag, Hugo tycker inte om det och det gör nog inte min mage heller så det får bli våfflor en annan dag!

Har hittat ett par skor som jag så gärna vill ha...!! Till jobbstarten skulle jag behöva ett par nya jobbskor. Visst är dom helt underbara dessa skor!? Dom ska bli mina! Finns på skopunkten 249 :- Jätte sköna och kommer passa utmärkt till den vita pyjamasen.




På skopunkten är det ta tre betala för två. Så det får bli vårskor och gummistövlar till Hugo och dessa till mig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar