tisdag 26 februari 2013

Våren ÄR på gång!!!

Vilken dag! Nu tror jag allt våren är på väg till Halmstad! Klar blå himmel och strålande sol. Ett tag var jag alldeles för varm i min vinter jacka men så fort solen försvinner blir det bitande kallt!


Hämtade H på dagis. Han hade längtat efter mamma hela dagen... Ville inte gå hem och uggla. Gick till stan, H fick leka på lekplatsen, åt mellis och sen en sväng inne bland affärerna.


Hugo var så trött så han somnade i vagnen, då passade jag på att shoppa jeans på Vero Moda! Ett par ljusa blå jeans, perfekta nu till våren! Och när mamma var klar vaknade lillprinsen! Gick till Åhlens. Med dubbelvagn måste man ta hissen upp. Gick in, den är super trång så man får knappt plats. Hissen startade, åkte ca 1 meter och stannade sen. Jag tryckte panikartat på knapparna men den skakade bara till. Höll på att få riktig panik. Hugo frågade lite försynt Mamma, kommer inte ur hissen... han fattade! Men så rätt var det var när jag pressade mig fram mot vagnen så började den fungera igen. Med en puls på 190 kom jag upp på Åhlens. Måste ha berott på att jag stod för nära dörren. Usch så läskigt! Och inget att be för, det var bara att ta hissen ner sen igen. Men hade sett en annan som åkte och då verkade det fungera.

På väg hem kom trotsmonstret på besök. Alltid lika uppskattat!


Solbrillorna åkte på! Premiär! Något stora bara, haha!


Till kvällsmat. Hugos älsklingsrätt! Fisksufflé! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar