torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Har haft en hemsk huvudvärk hela dagen! Blir alltid påverkad av huvudvärk, mår illa och vill bara vara helt still. Ju mer jag rör mig desto ondare gör det. Inte lätt att vara still med två små huliganer!
Har bara gjort det nödvändigaste idag, såg ut som ett bombnedslag när Ola kom hem och fick börja röja direkt. Han kom med ros och present från kicks!!! En ansiktskräm!!! Blev SÅ glad! Han är bäst ! Jag hade tänkt fixa fin middag med stek och baka små kakor till efterrätt.. Men det sket sig kan man säga.
Eftersom jag har problem med magen får jag inte ta NSAID- preparat och paracetamol hjälper inte ett dugg. Så en vänlig själ rent utav en liten ängel kom med några panocod till mig. Hjälpte inom 30 minuter, underbart. Så skönt när det släpper. Blev helt tung i kroppen!
Men nu ikväll kom huvudvärken tillbaka...! Så ny tablett och massage! Imorgon ska den jäkla huvudvärken vara borta! Ligger och väntar på att tabletten ska börja verka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar