tisdag 28 augusti 2012

Hösten på ingång

Så kallt det är idag, riktig höstkyla! Hugo fick på sig tjock tröja till dagis. På torsdag slutar H på Vittra, känns riktigt sorgligt samtidigt som jag tror Aleskogen kommer att bli bra. Den förhoppningen måste jag ju ha. Jag hatar avsked, men jag vet att när vi väl slutat på det gamla dagiset så kommer det att kännas bättre. Hugo ska vara ledig en vecka sen innan han börjar på det nya. Nya dagiset ligger ett stenkast ifrån vårt hus så lämning och hämtning blir sååå mycket bättre för oss.
Stod och letade rätt på bra kläder att ha på sig idag i Hugos garderob, nästan allt är för litet (!) som dom växer under sommaren!!! Jag får ge mig ut på klädjakt i veckan i en storlek större! Tycker verkligen det syns på honom att han har växt, vår lilla kille! Ellen däremot kan fortfarande ha stl 56 i vissa kläder och är nu 4 månader gammal! 4 månader..vart tog den tiden vägen!?

Träningskläderna är inhandlade, nu är det bara ett träningskort på TK som behövs sen så ska det börjas träna! Vad börjar man med när man är så otränad som mig för att inte gå in i väggen direkt!? Konditionen är inte på topp efter två täta graviditeter. Men jag brukar komma igång ganska fort, och jag vet ju med mig själv att jag har älskat träning en gång i tiden.

Nu blir det städning och tvättning medan man och storebror inte är hemma!

1 kommentar:

  1. Välkommen till TK! Stämpla in idag så du kan följa med på torsdagens core styrka med mig.
    Tack för senast! Mycket trevligt:-) Kram

    SvaraRadera