torsdag 9 augusti 2012

Pigan!

När man väl blir barnfri (ett barn = barnfri), H är hos mormor, ja då ska det städas och tvättas och fixas...! Är man dum eller! Varför tar man inte det bara lugnt, sätter sig i soffan och njuter av lite lugn och ro! Nä då, jag far runt i huset som en skottspole för att hinna röjja undan, och när klockan är läggdags så har jag inte hunnit med det där roliga på att göra listan. Sen tar det ungefär 10 minuter efter att H kommit hem så ser det precis lika dant igen! För höga krav kanske!? Men är det fel att älska nystädat och ordning och reda!? Det gör jag så jag passar på!

Ola passar på han med... han bygger altangolv utanför vår entre, det ska gärna hinna bli klart denna helgen då det är högst olämpligt att ha ett hål rakt nedanför dörren...! Men med hans otur denna dag börjar jag tvivla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar