tisdag 21 augusti 2012

Snart 30...!

Två dagar kvar tills jag fyller 30 (!) Känner mig inte som 30, mer som 27 men har ingen ålderskris eller så. Har ju man (sambo), två underbara barn en av varje dessutom, hus, utbildning, fast jobb och en otroligt fin vänskapskrets! Vad mer kan man begära!? Att bli äldre känns bara skönt och tryggt på något sätt.

Högst på önskelistan ett hyffsat "färdigt" hus! Kan man önska sig det ;) Är SÅ trött på att renovera fast än att det oftast inte är jag som gör det... hehe!
Lite inredningsprylar i chabby chick stil, tavlor, kuddar, ramar, finns massor fint på Dimoda.
Lite lyx i form av frisörbesök, skulle sitta fint! och en DVD-box med senaste avsnitten av Desperate housewives hade suttit fint.
Lite nyttigt i form av träningskort och träningskläder.... tror det hade gjort gott i min otränade postgravida kropp!
Lite annat smått som ett par nya gummistövlar, höstjacka eller varför inte presentkort i någon rolig butik som kicks, ikea, åhlens, hm...presentkort tycker jag är väldigt kul att få, kanske inte det roligaste att ge bort.

Har redan fått en önskad present av mig käreste. Två nya stenar (läs diamanter) i min förlovningsring. Så nu har jag tre små stenar vilka motsvarar mina egna små diamanter i livet, Ola, Hugo och Ellen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar