tisdag 1 maj 2012

Underbara 1:a maj

Vilken dag! 23 grader varm och strålande sol hela dagen! Helt underbart skönt även om jag har pustat och svettats en hel del. Glad att jag inte går höggravid hela sommaren! I helgen har svärföräldrarna varit här och hjälpt oss med staketet. Vad hade vi gjort utan våra underbara föräldrar!? Staketet blev super bra! 


Hugo fick en sandlåda av farmor och farfar och idag sattes den upp och då kom Agnes på besök. Givetvis invigdes sandlådan och sen blev det fika. 


Mommo och Moffe kom på besök. 


Så har vi varit på plantagen och köpt blommor som har planterats, vi har gjort fint på altanen, nu är det bara trädgårdsmöbler som saknas!


På kvällen var det "OlaTessan-time". Mommo och Moffe var hemma hos H och lekte och jag och min älskade hade egentid i stan. Har köpt Njuta-häftet med en massa rabattkuponger i stan så vi uttnyttjade det och gick till Bulls uteservering och åt hamburgertallrik. Ta 2 betala för 1. Mycket gott! Sen njöt vi av en glass på väg hem.


Igår hade jag förvärkar på kvällen och trodde att jag skulle föda typ som idag. Idag har det varit lugnare med har väldigt mycket sammandragningar. 
Nu har vi landat i soffan och ska mysa lite framför tv:n innan det är läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar