onsdag 16 maj 2012

Ogravid!!

Det är helt fantastiskt skönt att inte vara gravid länge, även om man kan sakna sparkarna.

* Kunna gå på toaletten utan att få onda sammandragningar.
* Orka upp för trappan utan att få stanna mitt i och hämta luft
* Hinna springa efter Hugo som alltid springer iväg och försöker gömma sig när man ska göra nått. Orka klä på honom och leka på golvet utan att behöva fundera på hur jag ska ta mig upp...
* Kunna gå ut och gå utan foglossning och sammandragningar stup i kvarten, och känna mig som en gammal tant med fönstertittarsjukan...
* Vända sig i sömnen utan att vakna och behöva lyfta över magen...
*Slippa Novalucid, Nezeril och lergigan
* Kunna raka benen, ta på sig strumpor och skor obehindrat! Underbart!

Det är fantastiskt att ha förmågan att kunna bli gravid, men nu har jag fått mina två små underbara barn och jag tycker det är sååå skönt att slippa vara gravid för denna graviditetn var hemsk. Känner mig så snabb och smidig :) Har 4 kg kvar att jobba med nu. Dom där melonerna man har fått på köpet väger nog minst ett kg vardera :) Förresten hur kan kvinnor vilja operera in jätte inplantat i brösten...ja, jag förstår det inte. Vantrivs så med stor byst!Har gått och burit på en stor mage utan det minsta ont i ryggen och nu när magen är borta och brösten blivit big bauta då har jag fått ont i ryggen. Ska bli skönt att komma tillbaks till sin vanliga kropp och snart hoppas jag kunna ha min förlovningsring igen... inte använt den på väldigt länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar