söndag 26 maj 2013

Sommarinvigning på Pepes!

Lördagen bjöd på invigning av sommaren på Pepes med min vän Linda i Båstad. Vi började med traditionsenlig förfest, hemma hos Lisa. Efter lite Bacardi gick vi ner mot Pepes. Vilket fint väder vi fick. En härlig kväll.


Det var många år sen jag var på Pepes sist men i Båstad är det lite så att alla känner alla så det "gamla" vanliga folket var där. Det är just det som gör invigningen till något speciellt. Vi blev bjudna på god mat och dryck. Fördrink, sangria och vin/öl för den som vill. 


Det bjöds på grillspett, kallskuret, pastasallader, hamburgare och så deras berömda pizza såklart. Har ni aldri varit på Pepes och käkat pizza så kan jag varmt rekommendera det! Underbart god. 



Medan vi satt och åt kom dessa lättklädda tjejerna och dansade brasiliansk magdans för oss. Mycket stämningsfullt en kväll som denna.



Hade på mig mitt nya rosa linne som jag köpt på Sisters. Håret var hastigt uppsatt i hästsvans...glammigt...eller hur!? Han inte riktigt med att få till en snygg frilla så det fick duga.



Insåg att jag nog har blivit gammal. Dagens "dunka dunka" musik är inget för mig! Var tog dom gamla godingarna vägen!? Kroppen är inte längre gjord för att dansa hela natten lång. Jag var trött och färdig för sängen redan runt midnatt men jag höll minsann i någon timma till. 



Efter mat, mingel och dans tackade vi för oss och gick hem med ömma fötter och "ring" i öronen. Hoppade nattamaden den här gången, vi var för trötta.



Inte var dag man är uppe till 02.30... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar