söndag 25 mars 2012

Våren är här!

Så var man hemma igen efter att ha varit på spa och hotellvistelse på hotell skansen i Båstad med Linda fredriksson. Vi hade det underbart skönt. Trängde ner mig i en baddräkt, kände mig som en flodhäst, men vad gör väl det när man är höggravid. Riktigt fint hotellrum. Frukostbuffén var amazing! Tack Linda för denna fina present!

Än en gång är det bevisat att Halmstad is the place to be! Körde från ett dimmigt, rått och kallt Båstad. När jag kör av motorvägen mot Halmstad möts jag av strålande sol och klarblå himmel och dessutom spelas favoritlåten på radion. Jag är ju ingen sån där modern pop fantast utan lyssnar mest på lite äldre musik och just denna låten spelas verkligen inte ofta på radion så jag såg det som ett tecken ;)

Kom hem till världens underbaraste familj som väntat på mig. Hugo var på ett strålande humör. Tog skrindan, lite leksaker och gick ner till "vår" lilla strand och hade det mysigt i solen som riktigt värmde.

Perfekt med en skrinda när man ska till stranden! Hugo gillar att åka i den!

Gräver sandslott!

Nu ska vi fortsätta att mysa av denna fantastiska vårdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar