onsdag 28 mars 2012

Vagnen är hämtad!

Idag har vi hämtat hem vår nya syskonvagn. Det blev en BabyTravel Dublin-11 svart. Jätte fin

1

Vagnen känns väldigt stabil och den är väldigt lätt att köra, men det känns ju som att köra ett skepp jämfört med enkelvagnen, så stora dom är! Får inte plats med mycket annat i bilen när den ska med. Ser fram mot långa promenader!

Har varit på mvc idag och kollat "Rut". Allt såg fint ut, är nu i vecka 35 dagen D närmar sig! Magen växer fast än det känns som den inte kan bli större. Sammandragningarna hänger i, jag och min Bm har kommit fram till att det nog är så jag fungerar...bara att vila och ta det lugnt, ingen fara om det skulle sätta igång nu. Fogarna värker men ser det som positivt, fogarna luckras upp inför förlossningen, har grymme halsbrännan och jag är så förbannat trött hela tiden. Och denna nästäppa...mitt lilla apotek består av Novalucol, nezeril, ACO gravid och massor av hudlotion...måtte denna graviditeten snart vara över! Han/hon ligger med huvudet neråt men har inte fixerats än.

Fyndat två par skor för 228:-, sjukt nöjd! Passar min skrala graviditetspenning! Gick i stan efter mvc besöket men blir bara irriterad över att jag inte kan gå så länge då sammandragningarna sätter igång, så får lägga upp min shoppingrunda på två dagar istället. Har inte köpt något till lille bebisen, får nästan dåligt samvete! Skärpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar