måndag 5 mars 2012

Det var segt det här!

Gårdygnet var inte kul alls. Frossa och feber och panodil som inte ville hjälpa. Inte mycket annat man kan ta som gravid. Tog mig dock friheten och tog lite cocillana mot kol-hostan jag har fått. Hade en släng frossa inatt och imorse var jag tempfri! Känner mig bättre. Men har absolut ingen kraft...orkar knappt ta mig upp för trappan...! Var inne och duschade och efter det var jag tvungen att gå och lägga mig igen. Tempstegring nu i em men tog panodil så snart jag började känna mig febrig och dom verkade på direkten. Har inte mycket ork kvar och jag hoppas att det är på sluttampen nu. Bebisen verkar pigg och alert i magen, jag får inte i mig jätte mycket näring men försöker dricka ordentligt. Bebisen tar vad den behöver så där blir nog inte mycket över till mig... ska koncentrera mig på att få i mig mat idag så krafterna kommer!

Hoppas ni slipper influensan, det enda positiva är att jag mest troligen lär slippa den på ett par år framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar