tisdag 13 mars 2012

Lite vila

Våren har kommit till Halmstad!! Underbart soligt väder och snart slår vårblommorna ut, om dom inte redan har gjort det, fast inte i min trädgård men dom är på G!
Har precis lämnat lille H på dagis, han var jätte ledsen och det skär såklart i mammas hjärta! I eftermiddag hämtar mormor och moffe honom på dagis. Jag ska åka till Ullared med Evelina. Hoppas det ska gå bra att gå där ett par timmar. Vet att där är en hel del stolar och bänkar så jag kan sätta mig ner emellanåt. Har massor med sammandragningar på em/kvällar och det räcker att gå en liten liten promenad så dyker dom upp, även foglossningen kommer som ett brev på posten när jag är igång. Tråkigt. Känner mig verkligen handikappad som inte kan göra allt jag vill. Trött på att vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar