fredag 13 december 2013

Julestress

Snart bara en vecka kvar... Gaaaah!!
Jag har SÅ mycket jag måste hinna med men ingen tid.
Jag har redan prövat ta med barnen i julklappshandeln och misslyckats. Jag gör inte om det. Denna helgen tillägnas jobb. Det är som att stå och stampa på samma ställe men inte komma någon vart. Hur gör ni andra med små barn för att hinna med där den ena jobbar vardagar och den andra vardagar och helger!? Jag tycker att jag börjar i tid vartenda år men sista veckan är alltid stressig iallafall.
Jag är en sån där som inte kan åka till stan och ha två timmar på mig och göra alla ärenden. Det tar tid att handla inför julen.

Idag är det lucia. Jag och barnen är lediga. Ikväll blir det luciafika. Granen plockade vi in igår och första julgodiset Rocky Road gjorde jag igår kväll. Har ännu inte smakat dom, det får bli provsmakning ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar