fredag 23 augusti 2013

Så var man 31....

Så var man ett år äldre...! Jag har haft en underbar födelsedag! Alldeles lagom! Började med sång och frukost (inte på sängen då... det har jag aldrig tyckt om). Fick presenter. Ett jätte fint vitrinskåp som jag sedan en tid tillbaka velat ha. Och så fick jag en (eller två ;)  ) väska.


Barnen skulle till dagis. Med svärmor på besök så får man mycket hjälp på morgonen! Så skönt och lyxigt! Ynka 1.5 h var barnen på dagis, hann precis hem och dammsuga innan jag skulle hämta. Suck! Varför är det just röjja och städa man gör när barnen inte är hemma!?



Var ju tvungen att köpa mig en fin tårta från Paulssons konditori i stan. Vilket konditori! Dom har så mycket gott! Fick besök av fina vänner som kom med blommor och present! Bjöd på lite fika. 


Den 23:e augusti är en speciell dag, som så många andra gånger bjöd den på riktigt fint sommarväder! Älskade sensommar. 


Här ser ni mitt fina skåp! Passar utmärkt hemma hos oss!
Tack alla för hälsningar, samtal, sms, blommor och presenter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar