tisdag 10 januari 2012

Kulan och min lille H

Kulan i v.24, kanske inte ser så stor ut men vill lova att den är det. Blir väldigt enformig klädstil nu för tiden. Inte mycket som går på förutom mina mammakläder och dom tröttnar man på rätt fort. Fick hem elloskatalogen igår och bläddrade igenom den, är inte ett stort postorder-fan men oj så sugen jag blev på alla vår och sommar kläder som garanterat inte skulle passat mig som det är nu, får se hur kroppsformen är sommaren-12, inte den bästa skulle jag tro!

Idag har vi mys fm hemma, i em ska jag jobba och H på dagis. Imorgon fyller världens underbaraste O år och det ska vi fira!!

4 kommentarer:

  1. Ni är så fina! :) <3
    Kram Evve

    SvaraRadera
  2. Söt mage ju!!!
    Gratta Ola från oss Västervikare!
    Kram, kram från Pia

    SvaraRadera
  3. Åh, va ni är goa. Längtar så efter er. Men snart ses vi. Puss o kram från farmor o farfar

    SvaraRadera
  4. Så fina ni är Tessan och magen ser ju pytteliten ut. :)
    Kram Marlene

    SvaraRadera