måndag 7 november 2011

I´m Back on track...!

Oj så dåligt det har blivit med inlägg här. Hade först tänkt att sluta blogga helt då min motivation har varit väldigt låg!! Men så är det ett par som frågat om jag inte ska börja blogga igen och ja, jo varför inte..! Nu jobbar jag mindre och har lite mer tid och ork. Det har varit en tuff tid för oss här hemma sista månaderna. Det har varit dagisinskolning, nytt jobb för mannen min och inte nog med det (!) Det väntas ju tillökning i familjen! Och första månaderna har varit riktigt tuffa med mycket illamående och extrem trötthet så där har inte blivit mycket energi över för annat efter jobb och familjeaktiviteter. Nu har illamåendet gett med sig (ÄNTLIGEN) och jag är piggare!

H växer och blir bara större och större. Orden kommer så smått! Han säger mamma och pappa såklart och Caesar "Chea", hej och tack. Och idag har han börjat säga titta! Han har gått ett tag nu och han har blivit riktigt stadig, han äter själv och är jätte duktig på det förutom på dagis där han inte ska äta...Så det händer saker i utvecklingen varje dag! Underbart!

Idag är vi lediga förutom en föreläsning på jobbet och ett inskolningssamtal på dagis! Resten av dagen blir det mys hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar