tisdag 23 oktober 2012

Lite egentid

I form av träning. Skönt att komma ifrån ibland. Mun kropp behöver verkligen träning! Idag var det dansaerobic. Gick mycket på aerobic förr när jag gick på apelryd. Det är ju sååå kul! Tyvärr var där mycket folk och fast än jag stod rätt så långt fram såg jag knappt instruktören, och med lite svårare koreografi blir det svårt att hänga med. Tyckte dock jag hängde med bra för att inte tränat detta på så länge. Nästa gång får jag slåss med småtjejerna om en plats längst fram!

Har sett Jonas gardells serie "torka aldrig tårar utan handskar" på svt play om homosexuellas liv i början av 80-talet då hiv/aids spreds som löpeld. En fantastisk serie som berör! Skratt blandat med tårar! Mycket sevärd. Ska se sista avsnittet ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar